HARNA: Workout & Fitness

In-app purchases
29.3K reviews
Content rating
PEGI 3
500K+
Downloads
Content rating
PEGI 3
In-App Purchases
Learn more
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this app

Experience the power of HARNA, an app designed to help you reach your most ambitious fitness goals. HARNA creates a personalized workout plan tailored to your needs and preferences.

Our main premium subscription gives you access to:

- A personalized workout plan tailored to your daily activity level, preferred workout days, and favorite types of main and restorative exercises.
- A wide variety of workouts, including Chair Yoga, Wall Pilates, Pilates, Yoga, and Indoor Walking and more.
- Easy-to-use catalogue featuring hundreds of workout collections. From weight loss routines and microworkouts to workouts for busy moms and bubble butt exercises, there’s something for everyone.
- Flexible workout settings — swap, remove, or add exercises anytime to match your goal or mood.

We also offer an optional subscription with personalized meal plans to help you achieve your goals even faster.

Our mission is to help you make fitness your daily habit. Our dream is to see you empowered, motivated, and confident. Start achieving your fitness goals today with the HARNA app.

⏤

Privacy Policy: https://harnafit.com/privacy-policy
Terms of use: https://harnafit.com/terms-of-service
Get fit at home or gym
Updated on
Oct 19, 2026

Data safety

Safety starts with understanding how developers collect and share your data. Data privacy and security practices may vary based on your use, region, and age. The developer provided this information and may update it over time.
  • No data shared with third parties
    Learn more about how developers declare sharing
  • This app may collect these data types
    Personal info, Health and fitness and 3 others
  • Data is encrypted in transit
  • You can request that data be deleted

Ratings and reviews

28.4K reviews
Irina Irina
August 14, 2025
ATTENTION !! FRAUD!!! I saw an ad on Instagram for a one-month subscription for €9.99. I paid it honestly, and at that moment, I was offered a plan for €49.90. It wasn't clear whether the payment went through, and there was no button to cancel the offer on the screen, so I pressed continue. The amount was immediately charged. I believe your information presentation is designed to mislead. I request a refund of €49."
28 people found this review helpful
Did you find this helpful?
AMO Apps
August 15, 2025
Hello!🌟We're truly sorry for this situation. Please know that we never intend to charge users without clear consent, and we deeply regret that the process felt unclear. Our support team will reach out to you as soon as possible to review your case and help resolve the issue. We appreciate your patience and are here to make things right.
Alina Boca
August 12, 2026
I have paid £11.99 for one month just to try. It was not good for me so after two days I have never used it. There was no mention it will be an auto renew subscription so they took £47.99 for the next two months without sending notifications emails. It's good that I finally notice the charge this month, otherwise I would have been charged monthly in the future without me knowing. Be careful what you sign for.
10 people found this review helpful
Did you find this helpful?
AMO Apps
August 12, 2026
Hello Alina! 🔆 We are truly sorry to hear about your experience, as we never want you to feel this way. Subscription conditions and renewal terms are provided before checkout to ensure complete clarity. We sent you an email regarding this. Please check your inbox and reply to us at store.support@harnafit.com so our team can assist you!
Snežana Zarev
July 10, 2026
I subscribed to the Pilates plan and accidentally purchased additional PDF materials immediately afterward because of the way the upsell screens were presented. I contacted support right away, but instead of receiving direct answers to my questions, I received several retention offers before my refund was ultimately denied. What disappointed me most was not only the decision itself, but the lack of transparent and straightforward communication.Based on my experience, I cannot recommend this app.
3 people found this review helpful
Did you find this helpful?
AMO Apps
July 11, 2026
Hi Snezana!👋We are sorry for your experience. We want to assure you that all subscription terms are always transparently stated on the checkout screens, and no processes take place without the user's consent. We will definitely take your comments into account. Please write to us again at support@harnafit.com so that we can look into this in detail

What’s new

Unmotivated bugs couldn't keep up with HARNA's pace and were eliminated from the app.